zaterdag 3 augustus 2013

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 27 juli

De dag van vele emoties. Tien kilometer voor het einde begon het te kriebelen. Nog even een kop koffie en een stempel dan weer door. Nu nog maar zeven kilometer, we zijn al dichtbij. Ook hingen er donkere wolken boven ons hoofd. Dan maar weer de regenjas erbij gepakt en jahoor kleine buitjes heetten ons welkom. Vlug even naar binnen voor een snelle koffie. De stad door naar het grote plein. Daar stond mijn grote liefde, maar ook Anna Marie, Joop en Vien met kleinzoon Marc. Heel bijzonder en wat een ontlading, geweldig! Ik moest even bijkomen. Vervolgens naar het bureau om de persoonlijke oorkonde in ontvangst te nemen. Wat een speciaal moment. Dan kon ik eindelijk naar ons onderkomen, een hotel/seminari waar de rugzak tot rust mocht komen en mijn rug ook. Gauw terug naar het plein waar ik vele van de bekende pelgrims kon ontmoeten en begroeten. Geweldig dit allemaal te mogen beleven. Toen werd het echt tijd voor een biertje met z'n allen, heel fijn om dit te kunnen delen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten