zaterdag 3 augustus 2013

Pedrouzo, 26 juli

Wat ik nog niet wist was dat het een bijzondere dag zou worden. Het begon met mist en nevel. Het was ook nog fris.  Later werd het wat warmer maar lang niet meer zo heet als de dagen ervoor. De afstand was iets korter, de herberg kwam al snel in zicht. Lekker douchen en de was hing al aan de lijn toen de telefoon ging. Ik was te laat met opnemen toen ik zag dat mijn lief had gebeld. Wat bleek nu Anna Marie en Ada zaten al in dezelfde plaats. Ik ging strategisch op de uitkijk staan en na een paar minuten zag ik een bekend Nederlands kenteken. Daarop volgde een terras met een welverdiend biertje voor allen, nadat ik mijn onderkomen had geshowd. Zij reden nog verder en samen met andere pelgrims hebben we nog een lekkere maaltijd gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten