woensdag 17 juli 2013

Leon, 13 en 14 juli

Het was een rommelig nachtje in de herberg. Het was er warm en we dachten lekker te gaan slapen met de balkondeur open, maar dat bracht ook weer lawaai teweeg. We liepen 24 km naar Leon, weer een mijlpaal op onze route. We hebben voor twee nachten een hostel geboekt en slapen met z'n vieren op een kamer. Het is lekker om weer eens tussen echte lakens te liggen. We waren om half twee in Leon dus lekker vroeg. Na  een opfrisbeurt zijn we de stad in gegaan om een broodje te scoren. Een leuke stad met een mooie kathedraal van Santa Maria en een oude binnenstad. Er dreigde een onweersbui die in alle hevigheid losbarstte met hagel en de temperatuur daalde van 31 naar 17 gr. Op zondag zijn de winkels dicht in Leon. Ga kijken of ik een nieuwe accu voor mijn camera kan bemachtigen. Mijn reserve accu is per ongeluk in mijn kleding blijven zitten en tijdens de was erg schoon geworden. Ik loop erg lekker en vanaf hier is het nog 305 km tot Santiago de C. dat betekent zonder verdere rustdagen ruim 21 km per dag.

1 opmerking:

  1. Het heeft weer enige dagen geduurd voordat ik je verslagen heb doorgelezen en beleefd. Het lijkt er op dat je al een einddatum hebt vastgesteld en als alles verder verloopt zoals je dat in je gedachten hebt zal dat zeker moeten lukken. Ik wil je in ieder geval nog even een hart onder de riem steken. Misschien heb je daar geen ruimte meer voor omdat je dat al zoveel gehoord hebt. Je moet er toch maar even een plaatsje voor vinden want hier wordt ontzettend met je meegeleefd. Elke week ben ik aan het vissen met de heer Henk Harms en ook elke week ben je onderwerp van bespreking. Als we dan een visje vangen dan wordt deze direct naar jou vernoemd. Vanuit deze zijde van de aardbol nog heel veel sterkte toewensr de komende dagen en ik verneem graag van je wanneer je weer in Eemnes opduikt.
    Een verre vriend uit Holland.
    Jurjen

    BeantwoordenVerwijderen