zondag 21 juli 2013

17 juli

De dag van Aadje's verjaardag. Op deze dag loop ik in een prachtige omgeving in het Spaanse land op weg naar Compostela. Het was nog erg vroeg de zon moest nog wakker worden. Een paar uur later maakte de ochtendzon de omgeving lichter en alles begon er mooier uit te zien. (zelfs m'n benen) Ik pakte mijn telefoon om je te feliciteren, gelukkig je was nog thuis, want je wilde wat leuks gaan doen die dag. Ik moest wel weer even aan thuis denken, maar werd al snel afgeleid door de natuur. Prachtige bossen en heide waar tussen het pad al aardig steil omhoog liep. Het werd klauteren en klimmen. Voor de lunch kwamen we in het bergdorp El Acebo aan. Wat een genot, even zitten. Er moest echter nog meer geklommen worden, dus maar weer inspannen en gaan. Na weer een paar uurtjes, we zaten al lekker hoog, kwamen we bij ons dorp aan,
 met zeer oude huizen. Leuke herberg met oude bekenden. Ik sliep op een hoog stapelbed, maar dat ging wel goed, ik ben niet zo zwaar meer. Ook konden we hier een typisch Spaanse maaltijd gebruiken, dus dat was voor elkaar: paella. Het smaakte goed met salade vooraf en fruit of ijs toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten