maandag 8 april 2013

Zondag 7 april 2013


Weer fris en fruitig. Lekker geslapen, uitgerust en vertroeteld ga ik om 8.30 uur van start. De tocht gaat naar Vessem. Tot nu toe nog steeds vertrouwde overnachtingslocaties gehad. Ook deze, want een paar weken geleden heb ik daar een info-pelgrimsweekend meegemaakt. De rugzak voelt beter aan en het loopt weer goed zo. Om de twee uur houd ik pauze voor een koffie, lunch of andere versnapering. De zon komt mij gezelschap houden en dat komt goed van pas.
Met open armen wordt ik ontvangen met een biertje. Je weet niet hoe lekker dat op zo'n moment smaakt. Douchen en klaar voor de maaltijd. Het vrijwilligers echtpaar waarmee ik de vorige keer al kennis mee had gemaakt, zorgt voor het eten. Zij hebben de tocht al eens gelopen. Zij is verpleegkundige en ik bof want mijn voeten krijgen een top behandeling. 's Avonds kan ik nog naar een film over Santiago kijken en komt broeder Fons een glas wijn met me drinken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten