zaterdag 27 april 2013

Donderdag 25 april 2013

Vandaag dus naar de kathedraal. Groot en mooi en kreeg er ook mijn stempel. Daarna lekker koffie op het terras in de zon, het leek wel zomer met 26 gr. Toen op zoek naar de St. Jacobskerk, die was snel gevonden. Deze kerk is van binnen veel mooier dan de kathedraal. Ook hier kregen we een stempel voor ons paspoort. Vervolgens uitkijken naar een sportzaak, die was voorhanden een soort Beversport en ik vond er een paar met een bredere leest. Dus opa heeft weer waterdichte schoenen, dat is nodig omdat er regen is voorspeld en de temperatuur gaat de komende week omlaag. Dan nog wat uit de rugtas verwijderd bijna 3 kg, een pakket van gemaakt en op het postkantoor afgegeven. Wordt verstuurd naar de dochter van Lous in Brussel, om de kosten te drukken. Via Eindhoven komt dat wel weer een keertje naar Eemnes, die spullen heb ik voorlopig niet nodig. Toen was het tijd voor de lunch en ik dacht laat ik maar eens aan de vitaminen werken. Het smaakte ons goed. Als het lekker weer is eten bijna al die Fransen op deze manier.

Vanavond wordt het een pizza en een kleine sterke koffie. We gaan weer lekker slapen, morgen een goed ontbijt en we kunnen weer verder met de tocht. We zullen dan richting Rilly la Montagne gaan lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten